Tuesday, May 3, 2016

Buku Soal Jawab Agama Edisi 1

Assalamualaikum warahmatulahi wabarakatuh,

Sahabat-sahabat yang di rahmati Allah SWT,

Saya telah menyiapkan sebuah buku Soal Jawab Agama Edisi 1, berbentuk E-Book, sebahagian daripada soal jawab agama di facebook dan grup tanya ustaz yang telah saya berikan jawapan. Terdapat 100 soalan beserta jawapannya sebanyak 286 halaman

Saudara dan saudari yang berhajat bolehlah hubungi saya dan soal jawab ini akan di hantar melalui e-mail.

Saya akan cuba menyiapkan edisi ke 2 dan seterusnya sehingga semua soal jawab agama tersebut dapat di bukukan dan memudahkan untuk rujukan. Saya sangat mengalu-alukan teguran dan nasihat daripada saudara dan saudari untuk memperbaiki buku ini untuk kebaikan bersama.

Saya mohon maaf jika terdapat banyak kekurangan di dalam buku ini, dan kerjasama saudara dan saudari memberikan sokongan sangat di hargai dan di ucapkan jutaan terima kasih.

Wassalam.

Abu Basyer.


No comments: